kerdesevan

Marketingtrend 2019 és a weboldal: hogyan lesz nyereséges?

 
Rengeteg vevő az internetről, csaknem ingyen?

Weboldalainkat felszereljük azokkal az innovatív, célratörő marketing alkalmazásokkal, technikai lehetőségekkel, amikkel meg lehet szerezni a vevőket az interneten: hírlevél, blog, vlog, képgalériák, audio-vizuális anyagok (videók, hangfájlok), testre szabható megrendelő űrlapok szövegkörnyezetbe illesztve, stb.

logo wide 2.fw
„Ingyen weboldal" pályázat!
A professzionális weboldalakat díjmentesen elkészítjük pályázóink részére teljes körű szolgáltatással, rejtett költségek nélkül!

Rajtunk tehát nem múlik a siker, de 2019-re felértékelődtek azok a marketing stratégiák, amik nélkül a legfejlettebb technikai eszközök sem működnek hatékonyan. Aki jó eredményt akar elérni az interneten, az nem árt, ha az alábbi három fő területre legalább annyira összpontosít, mint a „technikára”

1.) A „keresőbarátság”

A legtöbb látogató az internetes keresőkből (pl. Google) érkezik és talál a cég online üzleti arcára. A weboldalnak tehát – a gyors megtalálás érdekében -  „keresőbarátnak” kell lennie, tartalmi, formai, és programozási szempontból egyaránt

A keresőbarátság azt jelenti, hogy a weboldalt - célszerű kialakítása végett - a keresők gyorsan „nyilvántartásba veszik” és „előrehozzák”, ha valaki rákeres egy, a vállalkozás tevékenységével kapcsolatos kifejezésre az interneten


A keresőbarát kialakításra bejáratott technikáink vannak, azokat beépítjük ügyfeleink weboldalaiba és megtanítjuk a használatukat

2.) Vonzó tartalom

Két okból internetezünk: információt keresünk és szórakozni akarunk. A weboldalnak ezeket az igényeket kell kiszolgálnia

A tetszetős, tartalmas weboldalakat tömegek böngészik, hosszan időznek rajta, és megosztják másokkal. Tehát az üzleti weboldalnak legalább olyan érdekesnek kell lennie, mint amilyen az a termék, szolgáltatás, vagy cég, amiről szól


Az informatív, vonzó weboldalak elkészítését kidolgozott menet szerint végezzük, eredményes működtetésük rutinos technikáját ügyfeleinknek, felhasználói kézikönyv formájában átadjuk

3.) Egyértelmű üzenet a világos üzleti célok jegyében

Lefotóztam az egy nap alatt postaládánkba dobált újságokat. Megdöbbentő mennyiségű konkurens rekláminformációval kell megbirkóznia egy hazai kis cégnek.(plusz a tv reklámok, stb)


A vállalkozás nem szürkülhet bele a piacba és a konkurenciába, ezért a weboldalának is muszáj kitűnnie a tömegből

Az üzleti célok jegyében fogalmazott, egyértelmű üzenettel a vevőben kialakuló képet befolyásoljuk úgy, hogy cégünk, termékünk, szolgáltatásunk megkülönböztethető, kiemelkedő legyen és vonzó helyre kerüljön a célközönség érzékelésében

Azt az egyértelmű marketing üzenetet kell a weboldalnak közvetítenie, ami az érdeklődőt közel hozza térben és időben a vállalkozáshoz, hogy mielőbb, vagy akár azonnal megrendelő, vevő, vagy üzleti partner váljék belőle


Hogyan lesz eredményes az Ön weboldala is?

Az Ön weboldala, „online üzleti arca", és annak marketingje részletesebb és komolyabb megtárgyalást igényel annál, mint amire ezen az oldalon lehetőség nyílik

De!

Felkészültünk arra, hogy lényegre törő, személyes konzultáción tisztázzuk a keresőbarát- és vonzó tartalom kialakítást, a weboldal marketingjének pontos ismérveit, hogy a weboldal az Ön gyorsan megtérülő befektetése, üzletének húzómotorja legyen
kerdesevan